čtvrtek 12. ledna 2012

Christmas Cookie

Jako první z nových svíček, které včera dorazily, jsme si doma s maminkou zapálily, Christmas Cookie. Vánoční cukroví, sušenka, cukrátko, cukr, cukr, cukr.. Znáte  máslové sušenky, třeba takové ty, co se prodávají v barevných plechových krabičkách a dózičkách? Voní po vanilce, másle a cukru, podobně jako vanilkové rohlíčky, jen více máslově. Tak přesně tak voní tato svíčka.
Docela mě překvapilo, že právě tuto moje rodička objednala, protože jsem měla za to, že nemá ráda sladké vůně..ale kdo by neměl rád vánoční cukrátka, že?:) Myslela jsem, že se mi z ní po chvíli bude točit hlava..ale není nijak vtírává a popravdě není zas tak silná (což mě zrovna u sladké vůně celkem potěšilo..) A taky mám radost, že je bílá, protože jak už jsem psala, mám tendenci kupovat červené svíčky, takže aspoň mi trochu oživí barevné spektrum ;)




A navíc je myslím stále ve slevě:)

2 komentáře:

  1. Očichal někdo Christmas Cookie a Christmas Cupcake? Je mezi nimi rozdíl? Zatím mám jen Christmas Cookie a ta je opravdu přesladká :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja myslim, ze cupcake nebyl tak "maslovity", ze byl spis kremovity..a to zni asi vazne legracne:) pujdu je pro jistotu nekam ocuchat:DD

      Vymazat