úterý 10. ledna 2012

Red Berry&Cedar

Svíčka, co se u mě objevila pod stromečkem. Rychle se z ní stala naše oblíbenkyně..a to nejen proto, že vůní začnete cítit téměř hned po zapálení. Voní silně a hodně sladce, tak dřevitě sladce. Nevím, co přesně red berry je, v angličtině se s tím moc nepáraj a jak je to kulaté a červené...no a do nějaké botanické identifikace se tu pouštět raději nebudu:) přijde mi to jako jeřabiny, takové ty jak na ně Rákosníčkovi v zimě přiletí nějací ti ptáci (a ne, ani do ornitologie se tu pouštět nebudu:) a vlastně ani  nevim, jak to v té pohádce přesně bylo...

Přijde mi jako zimní vůně, není vyloženě vánoční, protože nevoní po koření..a svíčky od yankee, kde se objeví "cedar" mám prostě ráda. Takže pokud máte rádi sladké dřevem a jehličím vonící svíčky, myslím, že Red Berry&Cedar je zde stále ještě ve slevě ;)
 


a tady Rákosníček...kdyby jste někdo vědel, jací ptáci tam za nim přilítli, dejte vědět, trápí mě to:) podezírám dlaska, hýla nebo brkoslava:) bohužel si tu pohádku přesně nevybavuju:)

Žádné komentáře:

Okomentovat