středa 4. ledna 2012

Yankee Vánoce

Už od dob školních besídek a různých vánočních setkání a večírků mě pronásledují univerzální vánoční dárky, většinou v podobě maličké svíčky. Nikdy jsem neměla to srdce si miniaturního voskového kapříka/hvězdičku/kočičku/kouličku/doplňte-si-cokoliv zapálit a tak většinou svíčkový dáreček skončil někde na poličce, v lepším případě putoval dál (a pak jistě dál a dál..)
Svíčkám, které jsem si letos přála a které jsem našla pod stromečkem (díky Ježíšku, mami) rozhodně nehrozí, že bych je někomu předala nebo že by nezapálené odpočívaly ve vitrínce!:) Jsou to určitě ty nejlepší svíčky na světě:)
A protože se tady ještě určitě rozepíšu o jejich dokonalosti, zatím se vám jen pochlubím novými přírůstky do mé yankee sbírky:

Cinnamon Stick, Balsam and Cedar, Home Sweet Home, Sparkling Snow, Red Berry and Cedar
Slibuji, že se s vámi brzy podělím to to, jak se mi jednotlivé svíčky líbily :)
P.

Žádné komentáře:

Okomentovat