sobota 21. ledna 2012

Svěží vůně?

Vůně čistoty, svěžesti. Tyto vůně jsem už všechny kdesi očuchala (fakt mě baví to slovo:) tak nějak si zapamatovala a teď si přeju aspoň jednu z nich vlastnit.. ale kterou???
Často se nechám zlákat samotným názvem. V tomto případě by u mě jasně vyhrála Fluffy Towels.. fluffy, fluffy, fluffy... Miluju čistě bílé ručníky srovnané na sobě podle velikosti hned vedle hotelového županu..:)
Clean Cotton voní naprosto přesně jako vyprané prádlo, jen jsem ji nikdy neměla tu možnost vyzkoušet zapálenou, zajímalo by mě, jak silně voní..
Soft Blanket se málem stal první svíčkou, kterou jsem si koupila, nakonec to však vyhrála jiná a já si doteď říkám, že je to možná škoda:) Líbí se mi i etiketa.. (což je asi to nejméně podstatné, ja vím..)
Nejméně mě láká Baby Powder (přiznávám, že to asi bude tím jménem) na druhou stranu prý voní jako tichá záře štěstí..to také není k zahození:)

Doufám, že budu mít brzy nějakou možnost vůně vyzkoušet, dám pak určitě vědět, jaká to u mě vyhrála:)
A co vy? Máte zkušenost s nějakou z těchto vůní?

14 komentářů:

  1. Ahojky, dekuju moc za ten typ na mem blogu na tu vyrobu bot:) dost jsem nad tim premyslela a zkusim to taky;) dekuju moc a snad se nekdy kouknes na muj blog:) Ahojky a jinak ty svicky od yankee jsou bajecne;)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, no upřímně ta svíčka Christmas Eve mě docela zklamala :( byla to moje úplně první svíčka od YC (kupujeme jen vosky) se kterýma jsem hrozně spokojená ... krásná nám byt provoní :)) ale u téhle svíčky jsem vůni v podstatě ani při vůni nezaznamenala :(( takže zůstávám u vosků ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja jsem chvili zvazovala, jestli si ji nekoupit ve slevach ale uz mam celkem hodne vanocnich cervenych a prisly by mi celkem podobne a hlavne nejsem milionarka, ze jo:)
      jake vosky mas rada?nejaky tip?;)

      Vymazat
    2. Zrovna teď pálíme Orchard Pear ten mi voní moc :) nebo Red Apple Wrath máme načatý ... jinak moc se těším až načnu Fruit Salad :)))

      Vymazat
    3. Jee, ten Fruit Salad se mi libil, v jednom obchode jsem ho ocuchavala;) pockam si, jestli treba nebude jako svicka mesice :)

      Vymazat
  3. Jak už jsem psala tak u mne jednoznačně vede soft blanket-i když právě fluffy towels jsem ještě nezkoušela,protože jej neměli.Baby powder je opravdu pudrová vůně mně připomínající nám všem známy Aviryl pudr.Clean cotton trochu zklamal,protože mi připadá trochu nevýrazný-i když kdo ví-příště třeba překvapí.Já pokud bych momentálně měla investovat peníze a koupit svíčku neváhala bych ani minutu a koupila soft blanket.Už se těším až začnu nakupovat jarní vůně-co mi doporučujete?Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. (nejak jsem ten predchozi komentar odentrovala driv:)

      Soft blanket jsem malem koupila, priznavam, ze hlavne kvuli obrazku medvidka na obalu:)
      Jarni vune mam jeste schovane,mam vicemene jen vosky, ale uz se na ne moc tesim:) ja se zatim tvarim, ze jsou jeste vanoce, nebo alespon zima, a dal si tu spokojene palim vanocni vune:)
      ja mam s temi svezimi problem, ze bud je necitim nebo me vyslovene drazdi (nektere kvetinove,kamaradka mi dokonce darovala svou lady pink slipper, protoze z neho kychala:) ja jsem s nim problem nemela..)
      Z kvetinovych se mi prekvapive libila ruzova Fresh Cut Roses, voni opravdu jako cerstve ruze, mozna jako sipkove ruze:) (ja mam jinak, jak jsem uz psala, problem s tou "bulharskou ruzi", ale tato byla bezva:)
      ..jsem zvedava, jak to moje jarni cuchani dopadne:) urcite dam vedet:) a pokud mate vy nejaky osobni tip, sem s nim;) dekuji

      (koukam, ze jsem to cele napsala bez hacku, delam to automaticky, nezlobte se:)

      Vymazat
    3. Dobrý večer-nezlobím se-jsem ráda,že se můžu podělit o své pocity a zážitky-mám doma totiž 3 chlapy plus manžela a ty můj svět yankee candle moc nebere.Osobní tip k jarním vůním moc nemám,protože ty co mám doma bych tam asi nezařadila-i přesto,že některé z nich jsou řazeny do kategorie svěží.Každopádně mám něco obhlédlé,ale spíš ze stránek mimibazaru-tam je totiž pro mne nejpřijatelnější poštovné,protože při koupi vosků cena poštovného může cenu vosků nepříjemně navýšit.Každopádně tyto vůně zpříjemní i ten nejsmutnější den. Zdenka

      Vymazat
    4. Dobry vecer:) no ja mam vyzkousene, ze to muzskou cast sveta moc nebere, az na vyjimky:) u nas doma moc neoceni, kdyz neco voni, ale jak se jim neco nelibi,tak to daji najevo:) a takove ty vune, ktere jsou znacene jako "panska vune" nebo to maji nekde v popisu, se mi alespon v nezapalenem stavu zatim moc nelibily (rada se necham presvedcit o opaku)..Ale treba priteli se libi predstava "vune do koupelny", aby to tam jeste vic vonelo cistotou, to mu totiz prijde prakticke:) proto bych i rada vyzkousela tu radu Good Air, proti tomu nemuze nikdo nic namitat;)

      POstovne je celkove zabijak, u vseho:) chce to asi se domluvit s vice lidmi a podelit se o nej:) Odkud jste?nejake kamenne obchudky kolem vas nejsou? Ale asi se porad nejvice vyplati "sdruzene objednavky"..

      Vymazat
  4. My jsme myslím doma měli tu jak voní jako vyprané prádlo :D:) Svělá vůně, taková "čistá" :D:))

    OdpovědětVymazat
  5. Mám všechny zmíněné vůně, kromě Baby powder. Ale pro mě je z nich prostě NEJ medvídek Soft blanket :) Přiznám se, že raději pálím vánoční vůně a Clean cotton a Fluffy towels jsem ještě nezapálila-mám celé nové střední svíčky :) Igi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja taky porad palim vanocni vune:)) tak nejak se citim "jako doma":) a nezapalene stredni mam ty Cherries on Snow a jednu vanocni a zapalim si je pak nekdy "za odmenu" :D

      Vymazat