pondělí 9. ledna 2012

Jarní vůně?Co že jsem to říkala?

Co že jsem to říkala o těch básnických popisech vůní? Protože jsem si prohlížela na amerických stránkách yankee nové jarní vůně a mým jasným favoritem je vůně Meadow Showers"Daydreaming of a quiet escape. . . the naturally tranquil and airy scent of fresh raindrops on blades of green grass."  Joo, vlahé louky, kapky svěžího děště na listech trávy bla bla bla. A dostali mě! Musím ji mít!

(zdroj yankeecandles.com)

.. ale to se jen tak nestane, protože na českých stránkách jsou slevy (30%) a tak asi budem bez peněz:) (pokud jste v USA, tak tam jsou slevy na střední velikosti svíček dokonce 50%)..

Jinak koukám, že povánoční vůně se u yankee nesou v duchu vanilky.. Proč ne. Na některé druhy vanilky jsem vysloveně alergická ale docela mě láká Vanilla Lime a maminka zase mluví o Lavender Vanilla.. tak uvidíme:) Nemáte je někdo, jaké jsou?:)

A co ta True Rose? Slibujete, že není jako bulharská růže? Ta nám totiž nesmí domů, maminka má asi nějaké špatné vzpomínky na tehdejší dárky od výměnných studentů z Bulharské lidové republiky :))

8 komentářů:

  1. pekny.) moc se tesim na jarni vune:)

    OdpovědětVymazat
  2. Stejné obavy z True Rose (aby nebyla bulharská) jsem měla i já. Ne, tahle prostě voní přesně stejně, jako přírodní rudá růže. Není v tom nic vulgárního, obtěžujícího ani "průmyslového". Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. je bezva:) diky za info! ja mam ruze moc rada, tak ji zkusim nekde "očuchat" nebo si aspoň objednat vosk do aromalampy na zkoušku. Měla jsem už Fresh Cut Roses (snad se to tak vazne jmenuje) a moc se mi vůně líbila...)

    OdpovědětVymazat
  4. Lavender-Vanilla doporučuji :)Mám doma už celkem ke 30kusům YC, jsem vášnivá fanynka a sběratelka :P :D Igi

    OdpovědětVymazat
  5. A velmi mě zklamalo, že Meadow showers u nás nebude vůbec k sehnání :( :( :( Taky byla mým favoritem!!! Igi

    OdpovědětVymazat
  6. Igi, vypada to, ze jsme se tesily zbytecne:) ale treba se sem jednou dostane;) taky jich mam spoustu, nektere (hlavne vosky) jsem jeste ani nevyzkoušela:) neznas ty dalsi "travove"? Dune grass a nebo Garden Hideaway?.) ty jsou tu myslim k dostani:)

    OdpovědětVymazat
  7. Garden hideway mám doma, ovšem ta není můj šálek kávy, je hodně květinová, jak kdyby tam byly cítit nějaké silné kytky (hyacint, lilie..nevím co), takže nevoní tak, jak jsem si představovala, že vonět bude podle barvy a podle obrázku :) Dune grass se mi taky moc nelíbí, nevím, jak tu vůni popsat. Krásně trávově voní Green grass, ale ta už asi není k sehnání :( Igi

    OdpovědětVymazat
  8. Aha:) no skoda, ja bych chtela nejakou travovou vuni a podle popisu se mi presne libila ta meadow showers..ale podle popisu se mi libi skoro vsechno, to je taky fakt..:) asi si pockam, jestli treba nekdo nepojede do usa;)

    OdpovědětVymazat