neděle 8. ledna 2012

Sparkling Snow a Balsam&Cedar

Obě tyto svíčky jsem dostala k Vánocům. Sparkling Snow jako střední housewarmer a Balsam&Cedar jako maličký housewarmer, protože je prý všude vyprodaný (ale má maminka je šikovná a jeden nakonec našla.)

Sparkling Snow jsem původně dala na černou listinu, protože jsem v nějakém obchodě očuchala všechny bílé vánoční svíčky a jedna z nich se mi silně nelíbila. Zpětně podezírám Winter Wonderland..ale musela bych ji znova cítit.
Jsem ráda, že ji máma koupila, protože jsem si ji hned oblíbila. Na českém webu její vůni popisují jako "Křupavá přirozeně svěží vůně zářících sněhem pokrytých borovic..."  Aha. Osobně jsem velkým fanouškem podobných popisů a fantazie lidí, kteří je píšou. Naposledy když jsem měla nos ve sněhu, poslední, co jsem vnímala, byla jeho vůně. Ale ok, všechny tyhle "voní jako domov, vůně vřelých srdcí.." mě vlastně pobaví. Pokud nakupuji po internetu, jsou mi dost k ničemu.
Jak tedy voní? Je v ní hodně z borovice, něco pačulí a podle amerického webu i ovoce - to já osobně nikde necítím ale možná to bude ten sladký nádech, který neumím popsat. Voní decentně, vnímám jí hlavně při příchodu do pokoje (hodně, pokoj pěkně provoní) nebo když strčím nos přímo nad ní :) Ale moc se mi líbí, je bílá (hurá!mám tendenci nakupovat červené svíčky) a až jednoho dne dojde, koupím ji znovu.

Balsam&Cedar je moje oblíbenkyně, protože voní jako stromeček a místo, kde se vánoční stromečky prodávají. Je trochu zemitější než předchozí sněhová a některým lidem prý voní jako stromeček do auta nebo vůně na záchod, mně rozhodně ne a mám podezření, že lidé, co to tvrdí, jsou prostě zaujatí proti borovicím a jehličnanům obecně :) Škoda, že se u nás nedala sehnat ve větším provedení, maličký housewarmer je sice roztomiloučký ale neprovoní pokoj tolik jako svíčka větší, takže si ji palím sobecky pro sebe, když jsem u počítače nebo si čtu a mám ji blízko sebe, nebo ji pálím společně se Sněhovkou, myslím, že se celkem doplňují.

A tady je máme pěkně spolu:)


Jak se líbí vám?

6 komentářů:

  1. Nádhera-ráda k vám tady chodím nakukovat co je nového,protože i mojí vášní jsou tyto svíčky-i když já jako začátečník teprve testuji vosky.

    OdpovědětVymazat
  2. ja mela stesti, ze byly vanoce a mela jsem promoci, takze se mi k mym dvema koupenym pridaly dalsi darovane:) a na vosky nedam dopustit, mam jich tu nekolik, co se uz tesi, az mě prestane bavit palit vanocni vune:))
    Mate nejaky oblibeny?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vosky mi přišly v pondělí-chci jich vyzkoušet co nejvíce,protože cena se pohybuje kolem 40korun-i když to poštovné tuto cenu navýší,protože tady na Rožnovsku jsem ještě neobjevila místo kde se prodávají-proto jsem si svůj první pořídila v Ostravě-mimochodem nádherný sparkling cinnamon-celé vánoce jsem pak litovala,že jsem si nekoupila novinku white christmas,kterému jsem ovšem zatím na chuť nepřišla-přišel mi v mém pondělním balíčku a zatím se mi moc nepozdává-možná je to tím,že už je po vánocích.Můj veliký favorit je zatím soft blanket-na ten jsem byla taky nejvíce zvědavá a kousek si zapálila hned jako první.Jinak mám ještě christmas cupcake,clean cotton,strawberry buttercream,pink sands a momentálně mám zapálen taky výborný baby powder.Je to prostě láska-já miluju různé olejíčky atd.a rozhodně poznám kvalitu,protože jsem alergik.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem prvni vosky koupila na chalupe v Klatovech, meli je tam v jednom obchudku s kvetinama mezi voskama jine znacky, tenkrat asi za 30kc:) tak jsem jim to tam vykoupila, myslim, ze moc nechapali:)
    sparkling cinnamon mam ted jako vosk taky, voni krasne!:) white christmas nebo winter wonderland (porad nevim ktera z nich) se mi moc nelibila, ale je fkat, ze jsem ji jen ocuchala v obchode:) Soft blanket, clean cotton, baby powder a fluffy towels chci vyzkouset, mam rada tyhle svezi vune:) christmas cupcake v porovnani se s strawberry buttercream, ktery ti voni vic?:)
    Ja jsem taky alergik - jak je nekde nejaka vune, co se mi nezda, zacnu se dusit:)

    OdpovědětVymazat
  5. Momentálně peču v kuchyni medovník tak jsem si právě christmas cupcake zapálila a je opravdu věrná svému názvu-mimochodem když jsem si ji zapálila poprvé tak jsem dostala nepřekonatelnou chuť na něco sladkého.Musím se přiznat,že strawberry buttercream zatím tak trošku odstrkuju,ale jahody se šlehačkou tam cítím.Mně opravdu nadchlo,že i když je to v uvozovkách jen kousek vosku tak voní opravdu dlouho-na rozdíl od jiných svíček,které voní snad jen před zapálením-miluju ikeu,ale právě tyto svíčky to tak mají-alespoň tedy u mne to tak je.U yankee candle je super,že to co od pouhého názvu vůně očekáváme se nám na 99procent splní.

    OdpovědětVymazat
  6. :) medovnik bych si dala:) Podobne voni Be thankful, jedna z mych favoritek:)
    Mě jen mrzi, ze u nas zatim nefunguje system slevovych kuponu - nebudu tu vubec porovnavat kupni silu USA a CR, ale i tam je to v podstate draha svicka (America`s most expensive candle, parodují jejich slogan:) ale maji moznost vyraznych slev.. Ale tak to nema cenu se rozcilovat a asi to ani komentovat no:) Ikea svicky se mi nïkdy nelibily, voni tak nejak umele..:)
    Ale jo, koneckonců je to kousek vosku..:))
    Ja mam ted zapalenou Home Sweet Home a snazim se psat veci do skoly:)

    OdpovědětVymazat