pátek 27. ledna 2012

Svíčky s prstýnky? Diamond Candles

A protože Yankee candles nejsou jediné svíčky na světě, musím se podělit o další zajímavé svíčky, které jsem našla na netu a které si jednou, snad, pořídím.
Po internetu neznámé svíčky neočuchám, internetové recenze se většinou omezí na "líbí se mi" a protože já funguju na názorná přirovnání, takové ty copywriterské popisy typu "vůně neutuchající touhy" mi taky moc nepomůžou, spoléhám se buď na přímé doporučení někoho známého nebo přesvědčivého, značku nebo přidanou hodnotu.

Právě ta přidaná hodnota je hlavní u těchto svíček: Diamond Candles.

Jejich heslo je "prsten v každé svíčce", jsou prý ekologické, protože jsou ze soji, začínali (sleduji je delší dobu) jen na pár vůních, teď již nabízí spoustu dalších..ale to podstatné je ten prstýnek. V každé svíčce totiž najdete jeden. Liší se cenou a vzhledem, najít můžete prstýnky od 10 dolarů, přes $100, $1,000 až po $5,000. Správně předpokládáte, že nejčastějším nálezem budou ty nejlevnější za deset dolarů - ale nikdy nevíte, třeba právě vy najdete něco cennějšího. Přiznávám, že je mi naprosto jedno, jak taková svíčka bude vonět, ten moment překvapení mě moc láká. Navíc jsou v docela pěkných skleničkách. Na youtube je spousta videí, kde se netrpělivé dámy prokopávají voskem svíčky, aby vytáhly v alobalu zabalené překvapení. Některé prstýnky, i za 10, jsou moc krásné a jiné jsou zcela příšerné:)

ukazka prstynku, co daly na facebook  majitelky svicek:)
a tady ruka pani, co má tak trochu problem ..:D
Celkově si myslím, že svíčka asi nebude kdoví co..ale kinder vajíčko si většina dětí taky nekupuje kvůli čokoládě:) Svíčka stojí skoro 25 dolarů, za tu cenu určitě najdete něco lepšího..ale pokud už nevíte co by, tak proč ne. A konečná informace: ne, do České republiky se nedováží ..:D

2 komentáře: